F17

Αναζητηση

es-c

OFFROAD DAYS 300X250 ALL

bikeit n1

grc m

swm m

agogos-m

.

mmgp

Η MICHELIN ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ MARQUEZ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ MISANO
Τα MICHELIN Power Rain ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν στο μέγιστο στον αγώνα Gran Premio Tribul Mastercard di San Marino e della Riviera di Rimini στη διεθνή πίστα του Misano Marco Simoncelli, καθώς ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) οδήγησε με βροχή για τη νίκη στην κατηγορία των MotoGP™.
Υπήρχε ισχυρή βροχόπτωση από την αρχή του αγώνα των 28 γύρων, έτσι η πίστα των 4.226μ. ήταν πολύ βρεγμένη, καθώς οι αναβάτες έπαιρναν θέση στη σχάρα της εκκίνησης με τον Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP) να κατέχει την pole position. Όλοι οι αναβάτες επέλεξαν τη μαλακή γόμα των MICHELIN Power Rain ελαστικών για τον εμπρός και τον πίσω τροχό, γεγονός που σήμαινε ότι για πρώτη φορά μετά την επιστροφή της Michelin στο MotoGP πέρυσι, όλοι οι αναβάτες διάλεξαν τα ίδια ελαστικά για τον αγώνα. Την εκκίνηση πήρε ο Jorge Lorenzo (Ducati team) και πίεσε δυνατά για να δημιουργήσει μία διαφορά ασφαλείας, καθώς τα ελαστικά του τόνισαν την εμπιστοσύνη στο βρόχινο τερέν. Δυστυχώς, οι αντίξοες συνθήκες έκαναν το Lorenzo να πέσει σε παγίδα και να εγκαταλείψει στον έβδομο γύρο μετά από πτώση. Ο Ισπανός παρέδωσε τα ηνία του αγώνα στο Danilo Petrucci (OCTO Pramac Racing), έχοντας ακριβώς πίσω του το Maquez και ελαφρώς πιο πίσω τον Andrea Dovizioso (Ducati Team). Από τον εικοστό γύρο, οι Petrucci και Marquez έκαναν συνεχώς ταχύτερους γύρους, καθώς απομακρύνονταν από τους υπολοίπους και επιδεικνύοντας τις σταθερές επιδόσεις και την αντοχή των βρόχινων ελαστικών προς το τέλος του αγώνα. Ο Marquez έκανε την καθοριστική του κίνηση στον αγώνα στον τελευταίο γύρο, καθώς πέρασε τον Petrucci, και αμέσως άρχισε να απομακρύνεται, αυξάνοντας τη μεταξύ τους απόσταση – ενώ παράλληλα πετύχαινε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα – παίρνοντας τελικά την καρό σημαία και την τέταρτη νίκη του στη φετινή σεζόν. Πρόκειται για ένα αποτέλεσμα που τον ανεβάζει στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Petrucci τερμάτισε δεύτερος και πήρε τη νίκη ως First Independent Rider, ενώ ο προηγούμενος πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Dovizioso, τερμάτισε τρίτος.
Παρά τον άσχημο καιρό, οι 96.324 θεατές αψήφησαν τη βροχή και μαζεύτηκαν γύρω από την πίστα. Δεν απογοητεύτηκαν, καθώς οι 23 αναβάτες πίεσαν μέχρι το όριο τις μοτοσικλέτες τους στις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες και, έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στα ελαστικά της Michelin, άγγιξαν τελικές ταχύτητες άνω των 280χλμ./ώρα σε μία πολύ βρεγμένη πίστα. Οι αναβάτες, δίνοντας μάχη με τον καιρό, αλλά και μεταξύ τους, κράτησαν το ενδιαφέρον του κοινού, με τον Viñales να κρατάει πίσω του τον επιθετικό Michele Pirro (Ducati Team) τερματίζοντας τέταρτος και τον Jack Miller (EG 0,0 Marc VDS) που ήταν έκτος μπροστά από τον Scott Redding (OCTO Pramac Ducati). Οι Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR), Jonas Folger (Monster Yamaha Tech 3) και Bradley Smith (Red Bull KTM Factory) ολοκλήρωσαν τη δεκάδα αντίστοιχα με αυτή τη σειρά.
Ο επόμενος αγώνας για τη Michelin θα είναι και ο τελευταίος που θα διεξαχθεί στην Ευρώπη, πριν από τους τρεις μακρινούς αγώνες, και θα γίνει στην Aragon της Ισπανίας, για το 14ο γύρο του πρωταθλήματος, την Κυριακή στις 24 Σεπτεμβρίου, με τον αγώνα του τίτλου να βρίσκεται σε τεντωμένο σχοινί.
Marc Marquez – Repsol Honda Team:
«Στην αρχή αυτού του Σαββατοκύριακου στις συνθήκες του στεγνού οδοστρώματος ήταν δύσκολη η επιλογή του πίσω ελαστικού, γιατί οι επιδόσεις ήταν παρόμοιες και από τα τρία ελαστικά και όλα απέδιδαν πραγματικά καλά. Όμως την Κυριακή όλα άλλαξαν. Είχαμε βρόχινες συνθήκες και ήμουν πραγματικά πολύ τρομοκρατημένος, αφού παρακολούθησα τους αγώνες των κατηγοριών Moto3™ και Moto2™ - όπου υπήρξαν αρκετές πτώσεις – λόγω του ότι η πίστα ήταν ολισθηρή. Ωστόσο τα ελαστικά της Michelin δούλεψαν πολύ καλά, ιδίως στα σημεία επιβράδυνσης. Ήταν πολύ δύσκολα, αλλά πάντα ένιωθα ότι είχα τον έλεγχο και τα ελαστικά μου έδωσαν πολλές προειδοποιήσεις. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί αυτοί οι 25 βαθμοί θα είναι πολύ καλοί για το μέλλον».
Nicolas Goubert – Deputy Director, Technical Director and Supervisor of the MotoGP Programme:
«Οι καιρικές συνθήκες εδώ στο Misano ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας και έπρεπε να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Ήρθαμε εδώ με τα ελαστικά που είχαμε δοκιμάσει επιτυχώς στις δοκιμές πριν από δύο εβδομάδες, αλλά λόγω των κακών συνθηκών της πίστας, τις δυο πρώτες ημέρες, οι οδηγοί δεν μπορούσαν να έχουν τις ίδιες επιδόσεις με αυτές που είχαν στις δοκιμές. Είμαστε ικανοποιημένοι από το πώς απέδωσαν τα ελαστικά παρά τις συνθήκες και όλοι οι αναβάτες είχαν ξεκάθαρη στρατηγική για την ημέρα του αγώνα. Όλα όμως άλλαξαν, καθώς έβρεχε πολύ την ημέρα του αγώνα, συνεπώς τα βρόχινα ελαστικά μπήκαν στο παιχνίδι. Ήμασταν τυχεροί που όλοι οι αναβάτες συμμετείχαν στο βρόχινο σκέλος προθέρμανσης το πρωί του αγώνα, καθώς μπόρεσαν να συλλέξουν κάποια δεδομένα και πληροφορίες για τις ρυθμίσεις τους κι έτσι προετοιμάστηκαν για τον αγώνα. Είχε κρύο και βροχή κι έτσι ήταν ξεκάθαρη η επιλογή του ζεύγους μαλακής γόμας που όλοι επέλεξαν. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες για όλους, ήταν μία δοκιμασία για τους οδηγούς και η πρόσφυση που παρείχαν τα ελαστικά μας συντέλεσε σε ένα τόσο συναρπαστικό αγώνα. Βλέποντας το ταχύτερο γυρολόγιο να καταρρίπτεται τόσες φορές, καθώς ο αγώνας έφτανε προς το τέλος του, και τελικά να επιτυγχάνεται στον τελευταίο γύρο του αγώνα, επιβεβαιώνει και πάλι την ανθεκτικότητα που έχουμε επιτύχει σε όλα μας τα ελαστικά, βρόχινα και στεγνά. Τώρα πάμε στην πίστα της Aragon που θα είναι άλλη μία πρόκληση, όπου θα δείξουμε όλη μας την αφοσίωση αυτής της σεζόν, για ό,τι και αν θα δούμε στο μέλλον».

smf  smy  redbull  amotoe sm  omae sm

dirtbikegr

Aurora-ws

planetsim b

sop17

bfgoodrich

enduronewsB

SRR17m

Newsletters

 

   

 

 

logo FIM  fimeurope

hrc-news

.