F17

Αναζητηση

es-c

OFFROAD DAYS 300X250 ALL

bikeit n1

grc m

swm m

agogos-m

.

2a4

O Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α βρίσκεται στην ευτυχή θέση να ανακοινώνει τη διοργάνωση της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου 2014.

ASSOAA Logo

2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης": Αφθονία θεατών και θεάματος!

Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΑΣΣΟΑΑ), με την έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, με επιτυχία.

Η καλή ημέρα είχε φανεί από το πρωί και η απουσία βροχής βοήθησε ώστε, παρά το κρύο της περιοχής του οροπεδίου των Δερβενοχωρίων, οι θεατές να κατακλύσουν τη διαδρομή των 4,2 χιλιομέτρων, που φιλοξένησε τον 6ο και τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ιδιαίτερα η Κ2 του αγώνα, ήταν ασφυκτικά γεμάτη με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, που ώθησε τους οδηγούς ώστε να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η αγωνιστικότητα των οδηγών βοηθήθηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξαν μεγάλες διακοπές, αφού οι λίγες εγκαταλείψεις αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξει χρονική "κοιλιά" στον αγώνα.
ZLATKOV-NIKOLAY

Πόλος έλξης για τους θεατές, υπήρξε ο συνδυασμός του Nikolay Zlatkov με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S1, που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη στις ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl  και φυσικά του ΑΣΣΟΑΑ. Ο Βούλγαρος οδηγός αντάμειψε και με το παραπάνω τους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, εντυπωσιάζοντας με την οδήγηση του πολύ δυνατού και δυσκολοδήγητου αυτοκινήτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη και τελικά, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Formula Saloon. Πέραν όμως του συνδυασμού από τη Βουλγαρία, που ήταν η ατραξιόν του αγώνα, θέαμα προσέφεραν ακόμη, οι 86 Έλληνες οδηγοί που έλαβαν μέρος. Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC, EE/12T), που με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτατος από χθες, στις χρονομετρημένες δοκιμές και επικράτησε στην  κατηγορία Ε.  Υπενθυμίζουμε, πως στις αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη κατηγοριών και κλάσεων και για αυτό, τα αποτελέσματα αναλύονται με αυτόν τον τρόπο. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC, EE/12T), που ακολούθησε σε επίπεδο χρόνων τον Μάριο Ηλιόπουλο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Σημειώνουμε, πως τα αποτελέσματα του αγώνα είναι προσωρινά, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση προς τον Λεωνίδα Κύρκο σχετικά με τα καύσιμα και τον κυβισμό του Escort του δεύτερου, με τα αποτελέσματά της να αναμένονται, για να προκύψουν και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.
KAITATZISGIORGOS

Στην κατηγορία Α, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC, EA/8), που επικράτησε του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A/8). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport, EA/7), ο οποίος κέρδισε την κατηγορία Α έως 2 λίτρα. Τον νικητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2, A/6) που επέστρεψε σε αγώνα ανάβασης μετά από καιρό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, EA/6). Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4), που δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο, αφού τον ακολούθησαν ο νικητής της Κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS, N/2) και ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16, EN/2), αμφότεροι με δικίνητα αυτοκίνητα 1600 κ.εκ. Το βάθρο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, συμπλήρωσε ο νεαρός Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16, EN/2).  Επιστρέφοντας στην κατηγορία Ε και πιο συγκεκριμένα στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο "συνήθης ύποπτος" Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO 2, EE/10), που επικράτησε του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη (Ford Escort MK II, EE/11), ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο πολύπειρος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK II, EE/11). Ολοκληρώνοντας με την γενική κατάταξη της κατηγορίας Ε, την τριάδα πίσω από τους Ηλιόπουλο και Κύρκο, στους οποίους αναφερθήκαμε παραπάνω, συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC, EE/12Τ). Το δικό τους τόνο όμως, έδωσαν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης". Στην κατηγορία 2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2/C3), ο οποίος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ενώ τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καρράς (BMW 2002, 2/C3) και Μιχάλης Σταυρινός (Ford Escort RS 1600, 2/C3). Ακόμη, στην κατηγορία 3 ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS2000, 3/D3), εμπρός από τους Tim Davies (Ford Escort RS, 3/D3) και Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf I GTi, 3/D2).
ANADIOTISGIORGOS

Την αγωνιστική δράση του αγώνα, ολοκλήρωσαν οι συμμετέχοντες της Formula Saloon, στην οποία συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή του Nikolay Zlatkov με το Audi Quattro S1. Στη Formula Saloon Turbo λοιπόν, πίσω από το Βούλγαρο οδηγό τερμάτισε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή του Νικόλα Περατινού, ο οποίος προδόθηκε από το Ford Escort που οδηγούσε, στο πρώτο ανέβασμα. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, επικράτησε ο Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW, 4:25.92)

Μπορεί τα αποτελέσματα να παραμένουν προσωρινά, όμως ο αγώνας πέρασε στην ιστορία με θετικό πρόσημο, αν κρίνουμε από τους θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή και το πρόσθετο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε, χάρη στην παρουσία του Nikolay Zlatkov και του Audi Quattro S1. Όμως αυτό δεν ήταν το μοναδικό "happening" από τη μεριά της Οργάνωσης, αφού στον αγώνα βρέθηκαν και δυο τράκτορες, οι οποίοι περνούσαν από τη διαδρομή στην αρχή του κάθε σκέλους (φυσικά εκτός κατάταξης), προσφέροντας το δικό τους θέαμα. Σημειώνουμε, πως η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη από τους αγωνιζόμενους για την παρανόηση που αφορά στην προμήθεια των κυπέλλων και επιφυλάσσεται για τη συνέχεια. Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή θα ήθελε να ευχαριστήσει τους Χορηγούς καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", χωρίς τη βοήθεια των οποίων το εν λόγω εγχείρημα θα γινόταν ακόμη πιο δύσκολο.
ILIOPOULOSMARIOS

Νικητές κλάσεων-Χρόνος:
2/C3: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) - 4:51.35
3/D2: Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTI) - 5:32.59
3/D3: Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000) - 5:13.17
Gr5: Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (BMW E21 323i) - 5:40.49
ΕΝ/1: Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 Rallye) - 5:42.22
N/2-EN/2: Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS) - 5:04.32
N/3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra) - 5:15.39
ΕΑ/5: Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye) - 5:09.84
Α/6-ΕΑ/6: Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2) - 4:55.10
A/7-EA/7: Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) - 4:54.05
A/8-EA/8: Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC) - 4:46.88
EE/10: Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO2) - 4:45.72
EE/11: Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) - 4:50.41
EE/12(δικίνητα): Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW E30 M3) - 4:37.32
ΕΕ/12 (τετρακίνητα): Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) - 4:16.19
Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW) - 4:25.92
Formula Saloon (Turbo): Nikolay Zlatkov (Audi Quattro S1) - 4:12.70

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα,  στο http://www.sportstiming.gr

Χορηγοί του αγώνα ήταν οι Θεοδωρακάκης Service, Original Ρεκτιφιέ και SK Tyres.

Χορηγοί επικοινωνίας για την 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης" ήταν το Motori.gr, που αποτελεί Χορηγό Επικοινωνίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, τα περιοδικά "4ΤΡΟΧΟΙ" και "Auto Bild Hellas", η αθλητική εφημερίδα "SportDay", ο κορυφαίος αθλητικός ραδιοφωνικός σταθμός "NovaSportFM 94.6", η ιστοσελίδα "4Drivers" και η UP Team.

KAKOSKOSTAS
KATSAROSGIORGOS


POLITISGIORGOS

Nikolay Zlatkov: Ο άνθρωπος που κέρδισε τις εντυπώσεις.

Ο Βούλγαρος Nikolay Zlatkov, συμμετείχε στη 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης" με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S1, που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη στις ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl  και φυσικά του Αθλητικού Σωματείου Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.).

Zlatkov01

Ένα αυτοκίνητο με την ιστορία και το κύρος του Audi Quattro S1, που μεσουράνησε στις Ειδικές Διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ κατά τη δεκαετία του '80 με τα αλησμόνητα αυτοκίνητα του Group B, αποτελούσε από μόνο του λόγο ώστε να βρεθεί ο κόσμος στο βουνό. Οι παλαιότεροι, βρέθηκαν στην Ανάβαση με νοσταλγία, ακούγοντας ήχους που τους θύμισαν το όμορφο παρελθόν, ενώ οι νεότεροι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια γνώμη ιδίοις όμμασι, για τα θρυλικά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής. Το αποτέλεσμα αποδείχθηκε ιδανικό, κάτι που φάνηκε τόσο από την αθρόα προσέλευση, όσο και από τις ενθουσιώδεις αντιδράσεις των θεατών του αγώνα. Όμως κανένα αυτοκίνητο δεν κινείται μόνο του και μπορεί κάποια, μεταξύ των οποίων και το Audi Quattro S1 να έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό,  όμως αυτή η ιστορία είναι συνυφασμένη και με τα πρόσωπα που συνδέονται με το εκάστοτε αυτοκίνητο. Στη δική μας περίπτωση λοιπόν, οδηγός του εντυπωσιακού από κάθε άποψη (ήχου, εμφάνισης, επιδόσεων) αυτοκινήτου είναι ο Nikolay Zlatkov, που σαφώς αξίζει να γνωρίσουμε λίγο περισσότερο.

Ο 47χρονος Βούλγαρος οδηγός έχει μακρά ιστορία στο χώρο των αγώνων. Ξεκίνησε την καριέρα του με Lada κατά τη δεκαετία του '80 και συμμετείχε για πολλά χρόνια στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Βουλγαρίας, έχοντας οδηγήσει δυνατά αυτοκίνητα όπως Toyota Celica GT4, Ford Escort και Subaru Impreza WRC. Στους αγώνες ανάβασης μεταπήδησε, όπως δήλωσε, λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων, όμως η καρδιά του παραμένει στα ράλλυ, διότι έχουν σαφώς μεγαλύτερη διάρκεια από τις αναβάσεις, όπου η οδήγηση διαρκεί λιγότερο. Τα τελευταία χρόνια, αγωνίζεται σε αγώνες Αναβάσεων, ενώ φέτος κατέκτησε το Πανευρωπαϊκό Κύπελλο της κατηγορίας του, σημειώνοντας εξαιρετικές επιδόσεις και νίκες, σε δύσκολους και απαιτητικούς αγώνες ανά την Ευρώπη.

Audi Kosmos

Γνωρίζοντας τον Niki Zlatkov στο πλαίσιο της συμμετοχής του στη 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", γίνεται κατανοητό πως είναι ένας επαγγελματίας οδηγός με εξαιρετική συμπεριφορά και στο περιθώριο των αγωνιστικών δραστηριοτήτων. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι κατά την επιστροφή των αυτοκινήτων στο τέλος του πρώτου σκέλους, πολλοί θεατές είχαν βγει στο δρόμο, ζητώντας του να σταματήσει το αυτοκίνητο και να τους επιτρέψει να φωτογραφηθούν με αυτό. Εκείνος, παρόλο που βρισκόταν μέσα στον αγώνα, υπομονετικά έκανε πράξη κάθε επιθυμία των θεατών, τονίζοντας έπειτα: "Έχω έρθει εδώ για έναν λόγο. Το ενδιαφέρον του κόσμου είναι πολύ καλό και πρέπει να τους ικανοποιούμε, διότι αυτοί είναι ο λόγος που συμμετέχουμε στους αγώνες, καθώς χωρίς αυτούς δε θα μπορούμε να έχουμε χορηγούς". Ο ενθουσιασμός των θεατών πάντως, φαινόταν και στα Pits, όπου κάθε φορά που το Audi επέστρεφε από τη διαδρομή, στην τέντα της Prospeed ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, επιζητώντας να δει από κοντά ή να φωτογραφήσει το Audi Quattro S1 και τον οδηγό.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας για τον αγώνα, παραθέσαμε ορισμένες ερωτήσεις στον Nikolay Zlatkov, τις απαντήσεις του οποίου μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω:
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για εσάς. Πώς σας φάνηκε η εμπειρία; Πώς αισθάνεστε;
Nikolay Zlatkov: Όταν κερδίζεις είναι πάντα ωραία και όλοι είναι χαρούμενοι. Ο αγώνας ήταν δύσκολο και αυτό μου άρεσε πολύ, γιατί μου αρέσουν ιδιαίτερα τα δύσκολα. Η εμπειρία ήταν πολύ όμορφη και αισθάνομαι χαρούμενος. Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα στην Ελλάδα για αγώνα, αν και την έχω επισκεφθεί αρκετές φορές για διακοπές, κυρίως στη Χαλκιδική. Μου αρέσει πολύ η Ελλάδα. Ως προς τον αγώνα, υπάρχουν πολλοί καλοί οδηγοί εδώ, ενώ επίσης με εντυπωσίασαν οι αντιδράσεις των θεατών, οι οποίοι ήταν πολλοί και πάρα πολύ θερμοί. Στην Ευρώπη οι θεατές εντυπωσιάζονται μεν, αλλά δεν είναι τόσο εκδηλωτικοί όσο οι Έλληνες και αυτό μου άρεσε πολύ.

Πώς σας φάνηκε ο αγώνας;
Nikolay Zlatkov: Η διαδρομή ήταν πολύ γρήγορη, αλλά θα προτιμούσα να είναι περισσότερο καθαρή. Υπήρχε αρκετό χώμα στη διαδρομή που με δυσκόλευε, οι διαδρομές στις Ευρωπαϊκές αναβάσεις είναι πολύ καθαρές και δε νιώθεις αβεβαιότητα να κινηθείς στο όριο με σλικ ελαστικά, ενώ εδώ νιώθεις. Αυτός είναι και ο λόγος που είδα αρκετούς να χρησιμοποιούν ελαστικά για ράλλυ και όχι για αναβάσεις.
Zlatkov03
Θα θέλατε να μας μεταφέρετε την εμπειρία σας από τους αγώνες αναβάσεων στην Ευρώπη, αναφορικά με το ζήτημα της ασφάλειας;
Nikolay Zlatkov: Αυτό που θέλω να τονίσω, είναι πως για την επίτευξη υψηλού επιπέδου ασφάλειας, δεν είναι ανάγκη να υπάρξει πολύ υψηλό κόστος, αλλά καλές ιδέες. Έχω βρεθεί σε αρκετές διαφορετικές χώρες και έχω δει αρκετά διαφορετικά είδη μπαριέρας. Στην Ελβετία για παράδειγμα, χρησιμοποιούσαν για μπαριέρα, ειδικά διαμορφωμένους κορμούς δέντρων, ενώ στο Λουξεμβούργο τοποθετούσαν μπροστά από δέντρα μεγάλα σακιά με άμμο. Ακόμη, ο δρόμος κλείνει από την Παρασκευή, σκουπίζεται καλά και δεν περνάει κανένας εκτός από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα της οργάνωσης. Οπότε, αρκούν κάποιες έξυπνες λύσεις για να βελτιωθεί η ασφάλεια στις αναβάσεις, πέρα από το οικονομικό κεφάλαιο που απαιτείται.

Ποιο είναι το μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε στους Έλληνες θεατές;
Nikolay Zlatkov: Ότι έμεινα εντυπωσιασμένος από τη θέρμη με την οποία με υποδέχθηκαν και για αυτό έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό στον αγώνα. Ελπίζω να ξαναέρθω στη χώρα σας για κάποια Ανάβαση στο μέλλον. Σας ευχαριστώ!


ZLATKOVNIKOLAY


ASSOAA Logo 

2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης"

Το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α) βρίσκεται στην ευτυχή θέση να ανακοινώνει τη διοργάνωση της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", στη διαδρομή από Δερβενοχώρια προς Μονή Κλειστών (Φυλή), το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου 2014.

2a1

Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", που πραγματοποιήθηκε με αξιοσημείωτη επιτυχία, παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες πέρυσι, αποτελεί τον 6ο και τελευταίο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και έχει μήκος 4,2 χιλιομέτρων. Η εκκίνηση της διαδρομής, βρίσκεται στο πάντα όμορφο και σημαντικό για τους ελληνικούς αγώνες, οροπέδιο των Δερβενοχωρίων, ακολουθώντας τη διαδρομή προς Μονή Κλειστών (Φυλή). Το αγωνιστικό μέρος περιλαμβάνει δύο ημέρες, αφού το Σάββατο 1 Νοεμβρίου θα διεξαχθούν, ως είθισται, ο Τεχνικός Έλεγχος και οι Χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ την επόμενη ημέρα, Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, θα πραγματοποιηθούν τα δυο αγωνιστικά σκέλη από τα οποία θα προκύψουν και οι νικητές του αγώνα. Αξίζει να τονίσουμε, πως για λόγους ασφαλείας, στη διαδρομή θα υπάρχουν 3 σημεία επιβράδυνσης, με βάση τους κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA).

Οι αγωνιζόμενοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στον αγώνα, μπορούν ήδη να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, ενώ η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής, λήγει την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014, στις 20.00

2a2

2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων  "Βαγγέλης Παλαπανίδης" - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη Εγγραφών  συμμετοχής:   Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2014                                                  

Λήξη Εγγραφών συμμετοχής: Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014, ώρα 20.00 στα γραφεία του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. (Aγ. Λαύρας 6 , Καλλιθέα Τ.Κ. 17675, Fax: 210 8991658)

Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος: Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 (08.00-09.30 στο  χώρο των πιτς)

Δημοσίευση Πίνακα Εκκινούντων:  Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 (ώρα 09.45)

Συγκέντρωση Αγωνιζομένων: Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 (ώρα 09.45 στον χώρο των πιτς)

Έναρξη Δοκιμών: Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014 (ώρα 10.30)

Εκκίνηση Αγώνα: Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, (ώρα 10.30)

Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 (μετά την λήξη του 2ου σκέλους)

Δημοσίευση Αποτελεσμάτων: Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 (μισή ώρα μετά την λήξη του αγώνα)

Απονομή Επάθλων: Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 (μετά την λήξη του αγώνα)

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί

Α) μέχρι την Παρασκευή 24/10/2014 στα γραφεία του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. ( Aγ. Λαύρας 6, Καλλιθέα, 17675) τηλ.6949 013708

Β) το Σάββατο 1/11 και την Κυριακή 2/11 στο χώρο της αφετηρίας.

2a3

2h-ANABASH-DERBENOXVRIVN-di

smf  smy  redbull  amotoe sm  omae sm

dirtbikegr

Aurora-ws

planetsim b

sop17

bfgoodrich

enduronewsB

SRR17m

Newsletters

 

   

 

 

logo FIM  fimeurope

hrc-news

.